Tuesday, January 19, 2010

Test,Assignment, dan Pilihanraya Kampus


Minggu ni memang minggu yang pling mencabr untuk nulan January ni. 20hb ada dua test, UNGS dan juga Land Law. 21hb pula Equity termasuk preparation untuk Company Law question yang sangat horror. Assignment pula bertimbun. Public International Law 1 presentation on 19th dan kena hantar written Assignment pada hari yang sama, mujur PIL dah ready lama.

Di sebalik kesibukan minggu ni, terselit pula Pilihanraya Kampus UIA. Penting ke?? disebabkan kita tak pernah ambil tahu maka sebab tu la kita tak dapat rasai kepentingan nya. Yang kita tahu komplen je. Ermmm...

Pro-M Ketandusan Calon?

Bukan nak sibuk pasal hal orang cuma terfikir. Kerusi di Kulliyah Undang-Undang Ahmad Ibrahim sudah di isytihar menang tanpa bertanding. Makna nya AIKOL bakal sunyi dan tiada kempen tiada buang undi. Kenapa? Daripada cakap cakap belakang(bukan bisik-bisik awang selamt,tu tak leh caye) kerusi aikol hanya di tandingi oleh seorang je daripada PRo-M. Betul ke? Entah la tak dapat nak diberi kepastian. Ada aku Kesah!
tapi sunyi ke Aikol? tak juga, pagi tadi bila kau ke kelas bersepah-sepah risalah yang tertulis "Wufi kumpunan Kerusi AIKOL" and risalah kotor anjing pon ada. Dah menang pon Tak puas hati lagi???

No comments:

Related Posts with Thumbnails