Friday, February 6, 2009

Reformasi Episod 2

Astaghfirullah hal azim..

Tak dapat digambarkan bagaimana panas dan menyirapnya darah muda ini melihat keadaan yang berlaku sekarang.

negeri tempat tumpah darah aku,tempat aku membesar,tempat aku dapatkan ilmu,sekarang sedang dilanda krisis.

Krisis yang dirancang puak syaitan ini sememangnya menaikkan rasa geeram dan marah,dukacita,sedih.

Sedih dengan sikap manusia yang bersifat syaitan.Merampas kuasa dengan 'biadap'.rakyat terus dihina dan dipijak.

Ya Allah,aku berdoa agar kau berikan hidayah kepada mereka.tunjukkanlah kami jalan yang benar,jalan yang kau redhai,jalan yang telah Engkau berikan nikmat kepada mereka.

Ya Allah,leburkanlah kumpulan mereka,pecah belahkan mereka,kacau bilaukan kesatuan mereka,goncangkan pendirian mereka.

Wahai tuhan yang maha murka,tuhan yang maha menghukum.Ameen


p/s:jangan ucap tahniah kat aku sbb dapat MB baru.aku tak mengiktiraf die MB.Patik Murka!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails