Tuesday, August 11, 2009

Kalottt !!!

Seperti biasa setiap hari aku akan baca akhbar.Tak kira lah akhbar pro mana-mana parti.Asalkan penilaian akan dibuat oleh diri sendiri.jangan mudah percaya dan terpengaruh dengan mana-mana berita dan auta,dogma,tohmahan mahupon fakta sebelum segalanya diselidiki dan di nilai oleh kata hati sendiri.

Aku tertarik dengan petikan ni Umno makin kalot dan rimas dengan kekuatan Pakatan. 

Luahan ni bukan sekadar "penyedap hati sendiri "mahalan persaan yang keluar dari hati sendiri yang rimas dan kalut. Apat taknya prestasi mereka sedang dinilai rakyat dan malangnya prestasi ini bukan lah prestasi yang baik. Tatkala pelbagai isu seperti Dapsy,Jeff oii, Hassan ali dan Rony Liu. Kegagalan pakatan untuk menolak segala tohmahan dan serangan BN terhadap negeri mereka,aku measakan luahan seperti ini tak sepatutnya kedengaran kerana ia umpama menegakkankan benang yang basah dan lebih malang keadaan ini menampakkan ketidakbolehan untuk menerima hakikat.

Lebih mengecewakan "penyakit" ini sebenarnya semakin menular kepada politikus pembangkang.Dahulu tatkala aku membaca Berita harian keluar berita" UMNO semakin kuat dan utuh" tatkala krisis melanda Umno Terengganu semasa pemilihan MB.  Namun penyakit serupa rupanya berjangkit.

Paku dulang Paku Serpih.......

No comments:

Related Posts with Thumbnails